سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ورق یونولیت فشرده بستهبندی با چه هدفی تولید می شود؟

ورق یونولیت فشرده بسته‌بندی ، محصولی ایده آل برای بسته بندی عایق و ایمن انواع تولیدات کارگاه ها، کارخانه ها و شرکت ها و ... می باشد.

محصولات کارخانه ها و شرکت ها در حین پروسه جابه جایی از محل تولید به محل انبار و فروشگاه ها و ... در معرض آسیب های زیادی قرار دارند. این صدمات ممکن است منجر به خسارت های بالایی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشد. لذا باید فکر اساسی برای چگونگی بسته بندی این محصولات کرد. ورق‌های یونولیتی فشرده بسته بندی می تواند این مشکل را حل کند و خیال تولیدکنندگان را از سلامت محصولات آنها در زمان جابه جایی راحت کند.

اساساً یونولیت چه ساختاری دارد؟

ورق یونولیت فشرده بسته‌بندی ، نوعی پلیمر با وزن مولکولی بالا می باشد که با بهره گیری از ذرات استایرن درست می شود. این ذرات سه مرحله پیش انبساط، تهویه و قالب گیری را طی می کنند تا در نهایت به یونولیت که ماده ای خنثی و سبک است، تبدیل شوند.

مواد اولیه یونولیت در مرحله پیش انبساط با تزریق حجیم می شود و به دستگاهی وارد شده تا حجم 50 برابری حجم اولیه خود پیدا کند و یک انبساط کامل را داشته باشد. ماده شنتان و دی اکسید کربن برای پف کردن و حجم دادن به مواد اولیه یونولیت به کار می روند. در مرحله تهویه، این ماده را به سیلو انتقال می دهند تا خنک شوند و یک استراحت 6 الی 12 ساعته داشته باشند. در مرحله آخر، مهره های خنک شده را درون قالب می ریزند و کمی بخار به آن می دهند تا دوباره گرم شوند و در نهایت مطابق با قالب بلوک یونولیت شکل بگیرند و سپس از دستگاهی برای برش دهی آن استفاده می کنند تا به  ورق یونولیت فشرده بسته‌بندی تبدیل شود.

بررسی دقیق ویژگی های این محصول:

این ورق ها ثابت کرده اند که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده است که در حوزه های گوناگونی با هدف بسته بندی، عایق سازی صدا، عایق سازی آب، عایق سازی انرژی، سبک سازی و ... به کار روند.

مهمترین ویژگی های این محصول شامل وزن اندک، خاصیت عایق صوت، خاصیت عایق رطوبت، خاصیت عایق دما، عدم میل به انجام واکنش شیمیایی، دوام بسیار بالا، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، امکان تغییر شکل، امکان بازیافت بر اساس روش های جدید و ... می باشد.

کاربرد ورق یونولیت فشرده بسته‌بندی

کاربردهای این محصول به اندازه ای زیاد است که شاید صحبت کردن درباره اینکه این محصول در چه حوزه هایی کاربرد ندارد، آسان تر باشد. در ساختمان سازی، سردخانه، استودیو، سینما، تئاتر و ... از این ورق ها برای عایق سازی صوتی استفاده می شود.

اما کاربرد اصلی این ماده بسته بندی است و در صنایع مختلفی از جمله تولید لوازم خانگی، تولید ظروف شکستنی، تولید ظروف دکوری، تولید تجهیزات پزشکی، تولید لوازم الکترونیکی و ... از این یونولیت برای بسته بندی استفاده می شود. انصافاً نتیجه کار توانسته است تولیدکنندگان و صنعتگران را راضی کند. زیرا این ورق ها هم در عایق سازی و هم در بسته بندی بسیار خوب عمل می کنند.

قیمت ورق یونولیت فشرده بسته‌بندی

اگر از نظر اقتصادی در تردید هستید که از این محصول استفاده کنید یا خیر، بدانید که ورق‌های یونولیتی بسیار ارزان و به صرفه هستند و از هر محصول دیگری اقتصادی تر می باشند. اما در صورتیکه مایل به آگاهی از نرخ دقیق این محصول هستید، باید بدانید که عوامل متعددی مانند ضخامت، دانسیته، ابعاد و سطح کیفی مواد اولیه به کار رفته برای تولید آن بر روی قیمت محصول اثر می گذارند. لذا برای ورق های یونولیتی با خصوصیات مختلف، قیمت های متفاوتی وجود دارد. ورق یونولیتی با هزینه مناسبی می تواند اهداف موردنظر شما را به درستی پیاده سازی کند.